منشور سازمانی

منشور سازمانی شرکت مدیریت صادرات کویر نگین بین الملل

organizational


چشم انداز

شرکت کویر نگین بین الملل در سطح بین المللی فعاليت می كند و با رعايت قواعد تجارت مدرن و احترام به ذينفعان داخلی و خارجی و رقبا و احترام به حفظ محيط زيست تلاش می كند با نوآوری، خلاقيت و كارهای تيمی در توليد، واردات و صادرات محصولات متنوع خود، نقش سازنده ای را در بهبود سطح کیفی زندگی داشته باشد. این شرکت با انعطاف كامل در مقابل تغييرات، اثربخشی خود را در صحنه جهانی به اثبات می رساند. ما با نوآوری مستمر و شيوه های هوشمندانه و اتكاء به شايستگی های منابع انسانی و تمركز بر منافع ذينفعان نقش عمده ای در ارتقای جايگاه نام کویر نگین بین الملل، كسب رهبری بازار داخلی و حضور مؤثر در بازارهای بين المللی ايفا می نمائيم.


مأموريت سازمانی

مشتريان به حق كارفرمايان اصلی ما بوده و ما خود را در مقابل همه كسانی كه از محصولات و خدمات ما استفاده می كنند مسئول می دانيم. سطح فناوری و تكنولوژيك ما هم تراز شركت ها و مؤسسات خوب داخلی بوده و همه ساله خود را با فناوري های جديد به روزمی كنيم. هدف ما از ادامه فعاليت های شرکت، سودآوری مشروع و منصفانه ای است كه مستقيم و غير مستقيم بر جامعه جهانی اثری مثبت داشته باشد. تنظيم نرخ سودآوری با بقاء شركت را دنبال می كنيم.

ما به قانون طلايی " هرچه را كه بر خود نمی پسندی بر ديگران نيز مپسند" معتقديم و بر اين باوريم كه با پيچيدگی های فراوانی كه در عرصه كسب و كار جهانی به وجود آمده، سودآوری شركت بدون انديشيدن به سود طرف های مقابل ممكن نيست.

تلاش ما در جهت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست با پیشگیری اثربخش از آلودگی های زیست محیطی ، گسترش فضای سبز و سبز اندیشی پیگیر و مداوم خواهد بود.


 

منشور کاری

حفظ و توسعه سهم بازارهای داخلی و بين المللی با توجه ويژه و ارتقاء جايگاه کویر نگین ازطريق :

  • بكارگيری ايده های نوآورانه در خلق و بهبود گزينه های ارائه شده (بهبود كيفيت، قيمت، و بسته بندی) به مشتريان، در راستای كسب رضايت آنها به عنوان مهمترين شركای تجاری شركت.

  • تقويت بخش تحقيق و نوآوری، با اولويت دادن به اهدافی همچون ايجاد فرصت های مناسب در دسترسی سريع به تكنولوژی های روز، برقراری ارتباطات استراتژيك با مراكز تحقيقاتی معتبر در داخل و خارج از كشور، تربيت نيری انسانی روز آمد .

  • بهره گيری از استراتژی های توسعه بازار و محصول و رسوخ در بازار، به ويژه تنوع همگون در خلق محصولات با هدف متمايز شدن از رقبا و ارتقاء.

  • مميزی و بهبود فرآيندهای سازمان و تلاش برای رشد وافزايش فرهنگ سازمانی و سطح دانش كاركنان از طريق آموزش های مستمر.

  • تقويت بخش بازاريابی در راستای انجام فعاليت هايی همچون تحقيقات بازار، استراتژي توزيع، قيمت گذاری، ارتقاء و بهبود محصولات شركت و ارزيابي رضايت مشتريان.

  • تمركز و عمق بخشيدن بر كسب و كارهايی كه در آن مزيت رقابتی داريم، و افزايش سهم بازارهای داخلی و بين المللی و كشف بازارهای پنهان.


منشور اخلاقی

صداقت، امانت داری، احترام به رقبا، احترام به منافع رقبا در افزایش سهم بازارهای رقابتی، پاسخگویی، مسئوليت پذيری و احترام به كرامت انسانی از عمده ترين اصول شرکت می باشد.

احترام به كليه مقررات داخلی و بين المللی كه منافاتی با اصول شناخته شده و مسلم اخلاقی و انسانی و با استراتژی ها و چشم انداز ما نداشته باشد. حساسيت و توجه فراوان در انتخاب و استخدام كاركنان شايسته و برجسته نمودن اصل شايسته سالاری و تساوی فرصت و حق ارتقاء شغلی و موثر ندانستن روابط قومی، فاميلی ، دوستی، مليت، نژاد، زبان، مذهب، اعتقادات ايدئولوژيك و حتی جنسيت (در مشاغلی كه جنسيت نقش برابر دارد) .

تمركز فراوان بر آموزش ها در تمامی سطوح و توانمند سازی كليه عناصر سازمان جهت ايجاد اصولی حس امنيت شغلی و حركت به سمت بهره ورسازی و اثربخش كردن نيروها و بهره مند نمودن آنان از مزايای آن و نشاندن افراد شايسته، وفادار و اثر بخش در پست های سازمانی كه شايستگی احراز آن را  به دست آورده اند.

ايجاد همدلی كامل بين كليه كاركنان از طريق كاهش ارتباطات غير ضروری و احترام به اصل سلسله مراتب سازمانی.